hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 153
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

A thai kormány feloldja a madárinfluenza miatt bevezetett importtilalmat Magyarországgal szemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

A madárinfluenza lecsengésével úgy tűnik, visszaállt az egyensúly a piacon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

A madárinfluenza és a fipronilos szennyezési ügy miatt Európa-szerte sok tyúkot le kellett vágni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Az első félévben csak a szarvasmarha-állomány tudott növekedni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A baromfitartók hozzáállása sokat javult, de nem eleget.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

Az első hét havi 84 százalékos bővülést főleg a madárinfluenzával magyarázzák a szakértők. /JAVÍTOTT!/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Az éghajlatváltozás a haszonállatokat sújtó betegségek továbbterjedését is felgyorsíthatja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Megindulhat a magyar marha- és nyúlhús kivitele a távol-keleti városállamba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

A NÉBIH járványvédelmi célból indítja el a termelők egységes és szigorú hatósági auditját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.