hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 141
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#2
Élelmiszer Online
2017-09-11

A képzést, amellyel a higiéniai követeleményeknek segítenének megfelelni, minden évben kötelezővé tennék.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A NAK higiéniai képzéseket tervez bevezetni a baromfitartók számára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

Feltéve, hogy Brüsszel rábólint a magyar javaslatra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-24

A szárnyasokat sújtó fatális vírus immár a Nemzetközi Állatjárványügyi Hivatal szerint is eltűnt Magyarországról.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-23

Csak a sertésvágásokról jöttek pozitív hírek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A leginkább érintett baromfifeldolgozók kisegítésére maximum kétmilliárdos keretet biztosíthat a kormány.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-19

Az elpusztított állatok 85-90 százaléka víziszárnyas volt.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-14

Gazda projekt: libás és dinnyés gazda rendhagyó csereüzlete egy berlini képzőművésszel.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-12

Az itt gyártott baromfi vakcinát számos országba exportálják, a termelés 95%-a külpiacokra történik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.