hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 186
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Akár a 2600 milliárd forintot is meghaladhatja a kibocsátás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

A Nébih azonnali hatállyal forgalmi korlátozást rendelt el az érintett telepen tartott állatokra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Újabb cégek juttathatják el termékeiket a városállamba.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

2021-től a jelenleginél kissé nehezebb idők leselkedhetnek a szektorra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-06

Madárinfluenza járvány esetén is tovább folytatódhat a magyar baromfihús japán exportja

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A baromfitenyésztés a legjobban teljesítő hazai állattenyésztési ágazat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

Az első félévben éves szinten minden állatfajból többet dolgoztak fel a létesítményekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.