hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 173
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

2017 azonos időszakához képest az idei év első negyedében szinte minden állatfajból többet dolgoztak fel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-11

Egyszerre van jelen a világban a népesség-növekedésből eredő mennyiségi igény és a nyugat minőségi elvárása.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A dél-amerikai import uniós korlátozása jelentős terhet vett le a vállukról.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A magyar baromfitartóknak most ismét fokozottan kell ügyelniük a járványvédelmi előírások betartására.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-23

Nőtt az export értéke - húsból viszont jóval többet importálunk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

Egy holland fejlesztés lézerrel riasztja el a gazdaságoktól a fertőző, vadon élő szárnyasokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A lengyel dömpingáru és a külföldi importkorlátozások súlyos kihívások elé állítják a vállalatot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

A madárinfluenza megtette a hatását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-12

Újabb vállalatok exportálhatnak a kelet-ázsiai térségbe.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.