hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 157
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Együtt viszik tovább a jótékonysági programot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-30

Újabb feldolgozóüzemek egyeztek ki a termelőkkel.

#4
Élelmiszer Online
2018-08-28

Eddig egyetlen feldolgozó ment bele, hogy normálisan kifizeti az almatermelőket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-24

Raskó György közgazdász bírálta a demonstráló szabolcsi almatermelőket. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-23

Az alma kilónkénti ára az áruházban mintegy 400 forintba, míg a termelőnél 70 forintba kerül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-21

Almatermelő gazdák demonstráltak Vásárosnaményban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

Nem éri meg ennyiért almát termeszteni, tüntetnek a gazdák.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A magyar mezőgazdaságnak fel kell készülnie a klímaváltozás kihívásaira a versenyképesség érdekében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A NAK és a MAGOSZ véleménye a módszerrel kapcsolatos uniós bírósági döntésről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.