hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 124
#1
Élelmiszer Online
2017-07-17

Két szervezet kezdeményezte nyilvántartásba vételét a kamarai választásokra.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-17

Jakab István: tovább növekedhet az uniós támogatásokat igénybe vevő gazdák adminisztrációs terhe.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-17

Leadta nyilvántartásba vételi kérelmét a Magosz a kamarai választásokra.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-05

Együttműködési megállapodást kötöttek az agrárszervezetek a novemberi kamarai választásokra

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Az elnökség eredményesnek tartja a szakmai szervezetekkel az elmúlt 4 évben történt együttműködést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

További egységek létesítésére majd csak a tapasztalatok kiértékelése után kerülhet sor.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

Az EB főigazgató-helyettese szerint komoly kihívások előtt áll az unió mezőgazdasága.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-04

A MAGOSZ elnöke szerint ez is biztosítja a magyarság összetartozását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-26

A feldolgozók nem tudják maradéktalanul felhasználni a vágás során keletkező melléktermékeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-12

Az államtitkár a Hajdúsági Expót megelőző sajtótájékoztatón méltatta a gabonatáblák idei teljesítményét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.