hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-12

A határon túli magyar gazdák nagy számban élnek a pártoló tagság lehetőségével.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Főleg a közös agrárpolitika forrásainak jövőbeni biztosítására jött létre a stratégiai megállapodás.

#3
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Meg is kapta az oltalom alatt álló földrajzi jelzést a különlegesség.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

2017. november 23-25. között rendezték meg a kamara megyei alakuló küldöttgyűléseit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Már meg is kérték a kormányt az összeg felemelésére.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-07

Jakab István: a teljes szakmát képviselte a Magosz listája az agrárkamarai választáson.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-06

2008-ban alig1200-an szavaztak az agrárkamarai választásokon, idén közel 50 ezren.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A választásra jogosult kamarai tagok reggel 6 és este 6 óra között szavazhatnak az általuk preferált listára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Jakab István szerint az agrárkamarai választás egyben értékválasztás is lesz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.