hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2855
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Két arany- és két ezüstérmet nyert az italaival.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Május és július között csúcsra jár a szőrtelenítő termékek kiskereskedelmi forgalma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az 51 fős zsűri összesen 223 borászat 770 tétele közül választotta ki a legjobbnak ítélt italokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Már csak a címkék használatának megkövetelése is világszerte megosztja a társadalmakat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Pazar külsőségek között tartották meg a Kínai Agrárpromóció Konferenciát Budapesten.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

A résztvevőknek csupán meg kell osztaniuk az Instagramon a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2018-07-02

A szakember 2018. július 1-től Börzsei Tibort váltotta a tisztségben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Célja az itthoni turisztikai, gasztronómiai kínálat népszerűsítése és a kulturális kínálat megismertetése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.