hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2675
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#3
Élelmiszer Online
2017-11-16

Ismert magyar pincészetek az Autistic Art Alapítványt támogatják a különleges palackokkal.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén tovább nő a tét: 2017-ben közel 3,5 millióan számítanak rá.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A terméseredmények térségenként nagy szórást mutatnak.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-14

Fazekas: A nemzeti parki védjegyes termékek terjedése támogatja a gazdasági növekedést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A harmadik negyedévben 3,6 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

24 termelő borával ismerkedhetünk a Bock, a Gere Attila, a Tiffán, a Polgár és a Csányi Pincészetben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.