hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 902
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Az esemény a maga nemében a világ legmeghatározóbb expójának számít.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A borvidék díjnyertes borait is tartalmazza az Ital Magyarország új márkája.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Hat kategóriában három-három jelölt közül választhatta ki a győzteseket a nagyérdemű.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Pécsen fogják megtartani a szőlőfajtából készült italok nemzetközi szemléjét.

#6
Élelmiszer Online
2018-03-26

Az egész országra kiterjedő vizsgálatot az FM élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára rendelte el.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Ez lehet a magyar borászat sikerének kulcsa.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A tíz nevezett borból hét aranyat nyert a Berliner Wine Trophyn. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

A Furmint éve programsorozat sikerrel zárult – elindítják "a kékfrankos országkóstolót".

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.