hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 946
#1
Élelmiszer Online
2018-12-07

Immár másodszor ünnepelhetjük a tokaji aszút, ami exkluzivitása révén a világ egyik legjobb édes bora. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A külföldi szakértők által legjobbnak ítélt magyar borokat lehet megízlelni az eseményen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

A távol-keleti ország piaca felé tekintő hazai vállalkozások képviselőit várják a B2B eseményre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

2018‐ban immáron harmadik éve indult el a Nagy Bor Teszt.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-23

Az évjárat első borversenyének győztesei között van a Varga Pincészet Aranymetszés Friss Sauvignon Blanc-ja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Továbbra sem veszít lendületéből a halfogyasztásra buzdító kampány.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A Hilltop pincészet hivatalosan is bemutatta chardonnay dűlőválogatását.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A több napos rendezvényen a hamis itáliai élelmiszerek problémája is szóba kerül majd.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.