hirdetés
2018. szeptember. 20., csütörtök - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 930
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

A fiatal fogyasztók az átlagnál alacsonyabb tudással rendelkeznek a borokkal kapcsolatban, és árérzékenyek is. 

#2
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Őszi borkampány az ALDI Magyarországnál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

A Villány-Siklósi Borút borászai idén is kóstoltatással segítik az Európai Bordalfesztiválok szervezését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Különleges kiállító mutatkozik be az idei Budapest Borfesztiválon.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

A Szigetköztől Jászberényig számos helyszínen várja az érdeklődőket a roadshow.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

27. alkalommal rendezik meg a Budapest Borfesztivált szeptember 6-9.között a Budai Várban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

A reduktív technológiával készült ital néró szőlőfajtából készült.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Egyedülálló gyakorlatot vezettek be a verseny hitelességének erősítése érdekében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.