hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2888
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Tatán folytatódott a „Legyen minden nap, mézes nap!” kampány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Már a felújítás is engedélyköteles - több hónapot is csúszhatnak a kiskereskedelmi cégek beruházásai. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

141 kkv részesült a támogatásból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A Synetiq az első őszi hónapban is megnézte, mely reklámok hatottak legjobban a tesztelőire.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A gyümölcs felvásárlási ára az előző szüreti évhez képest némileg alacsonyabb.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Egyre népszerűbbek a humanitárius szervezet sajátmárkás termékei.

#8
Élelmiszer Online
2018-11-08

Tanulmány a hazánkban megfigyelhető globális trendekről a robotika, illetve a kognitív automatizálás területein.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-07

Sopronban nyitotta meg második superstore formátumú üzletét az Auchan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.