hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 391
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

Az első félévben éves szinten minden állatfajból többet dolgoztak fel a létesítményekben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Kiadta éves jelentését az élelmiszeripar kapacitáskihasználtságáról az AKI.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Az FM Agrár-szakképző Központ, 154 diák számára biztosított külföldi szakmai ösztöndíjakat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

A Tudatos Vásárlók Egyesülete tíz különböző budapesti vendéglátóhelyet vizsgált.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-19

Muzsek András új piacokra vezetné a sárvári társaságot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

A taggyűlésen 19 vállalat vehette át a 3. alkalommal odaítélt „Megbízható Munkaadó“ elismerő címet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-25

Nem haszonállataik tömeges elhullásától kell a legjobban tartaniuk az elővigyázatos gazdálkodóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A cég a kézműves gyártással elérhető minőséget szeretné megvalósítani ipari körülmények között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.