hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 819
#1
Élelmiszer Online
2017-09-13

Ha minden parlagfűvel szennyezett föld tulajdonosát megbüntetnék, 10 milliárd forintra rúgna a bírság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A NAK higiéniai képzéseket tervez bevezetni a baromfitartók számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Rendet rakna az élelmiszerláncoknál az Európai Unió, ami érdekében nagyszabású konzultációt hirdetett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

Megjelent a kommunikációs műszaki berendezés beszereléséről szóló kormányzati rendelet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A távol-keleti országba irányuló teljes export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-21

Agrárkamara: kisebb a búzatermés a tavalyinál.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-18

A támogatással összesen közel 8 milliárd forint értékű fejlesztést valósítanak meg.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Az államtitkár szerint a szoptatás kérdése néha távolról ugyan kicsinek tűnik, de jelentősége óriási.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.