hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 844
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az eddigi legnagyobb magyar tőkével megvalósuló romániai agrárberuházás alapkövét tették le Kerelőszentpálon.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-22

Kreatív, szemléletformáló rajzversenyért kapta a hazai társadalmi felelősségvállalás díját egy független labor.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Dubaiban egy nívós nemzetközi díjjal el is ismerték a cég ez irányú törekvéseit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Idén mintegy 300 pályázó nyerte el a 800 millió forintos keretet. /Pontosított/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

Már meg is kérték a kormányt az összeg felemelésére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A harmadik negyedévben 3,6 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-07

A magyar kiskereskedelmi forgalom növekedése várhatóan szeptemberben is meghaladta az unió átlagát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-31

Egy éve még az uniós válság határozta meg a hazai piac alakulását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

Két projekt megvalósítására az agrárkamara összesen 9 milliárd forint támogatást kap a kabinettől.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.