hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 808
#1
Élelmiszer Online
2017-07-17

Jakab István: tovább növekedhet az uniós támogatásokat igénybe vevő gazdák adminisztrációs terhe.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-14

Varga Mihály: hazánk mindenféle szempontból a legbiztonságosabb országok közé tartozik, és ezt szeretnék a jövőben is megőrizni.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-05

Megkezdte működését az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Még a feketegazdaság visszaszorításában is segíthet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

A NAK rendszerén keresztül az egyes eladók portékájának adatait is megtekinthetik a fogyasztók.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-21

Az állam 1,2 milliárd forintos támogatást nyújtott a beruházáshoz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

A találkozón a területet érintő legfontosabb jelenlegi kihívások is szóba kerülnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Közel kétszáz intézmény vett részt a projektben.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-15

5,3 millió hektár földet művelünk Magyarországon, melyből 4,3 millió hektár szántóföld.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-14

A szektorra elkülönített uniós források elosztásának átgondolására lehet szükség.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.