hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 888
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A törvény módosítása idén lépett életbe, ám most úgy tűnik, hogy Brüsszel nyomására vége is lesz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A kutatás-fejlesztés alapozhatja meg a kis- és középvállalkozások jövőjét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az 51 fős zsűri összesen 223 borászat 770 tétele közül választotta ki a legjobbnak ítélt italokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

Növeli kutatás-fejlesztési kiadásait a közép-európai cégek többsége.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-25

2022-ig mintegy 12 milliárd forint áll rendelkezésre a génmegőrzési célok megvalósítására.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Az új adónem a dohánytermékeket terhelné.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Harcol a lánc az élemiszer-pazarlás ellen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

MLSZKSZ: Módosítani szükséges a logisztikai pályázatok feltételein.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.