hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 871
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Az élelmiszeripari szereplők üdvözlik a kormány eddigi lépéseit, csak keveslik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-25

Nyugaton még zömében import fedezi a szükségleteket, ám hamarosan változás várható. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

A fogyasztók rendkívül tájékozatlanok – derül ki ez is a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

Egyszerre négy kontinensre tör be egy hazai vállalat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Ezzel összhangban folyamatosan gyarapodik a számuk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A FruitVeB e két gyümölcs helyzetéről tartott szakmai rendezvényeket az utóbbi napokban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A lengyel fagykár miatt tavaly kivételesen kedvező évük volt a meggytermesztőknek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-29

Blockchain technológiával az élelmiszer-biztonság szolgálatában.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

Az uniós agrárminiszterek Brüsszelben elnökségi következtetéseket fogadtak el a közös agrárpolitika jövőjéről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.