hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 858
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-31

Magyar fejlesztés lendítheti át a holtponton a kriptopénzpiacot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég megújította együttműködési megállapodását a szervezettel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Az OKSZ is támogatja a kisvállalkozások adókedvezményét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-23

Ki kell használni a jelenlegi stabil gazdasági helyzetet; a makrokörnyezet jó alapot nyújt a további fejlődésre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Az import termékek súlyos károkat okoz a hazai tejiparnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A mezőgazdasági termékek 83 százaléka az Európai Unió tagállamaiba irányul.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-16

Tavaly több mint száz jogszabályt véleményezett a NAK.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A prioritások átrendeződése miatt kényszerül csökkenteni a KAP forrásait az unió.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A szeretteinek semmiképpen se ajándékozzon hamisított és ellenőrizetlen forrásból származó termékeket!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A WineConcept brand az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.