hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A húshozamuk is fokozatosan javul.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-11

Magyarországon a húshasznú szarvasmarhatartás magas támogatási szintje középtávon, 2020-ig biztosan fennmarad.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-26

A szakma szerint a halászati élelmiszerek áfáját 27-ről öt százalékra kellene mérsékelni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-16

A 2015-ös „helyi termék éve” sok újítást hoz az Országos Mezőgazdasági Kiállítás és Vásár (OMÉK) számára is. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-22

Mit főzzek ma? Az örök kérdés, ami naponta akár többször is felmerül a legtöbb háziasszony fejében. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-09-09

A szarvasmarhák 12 fő típusa terjedt el a világon, köztük magyar fajtákra – a magyar tarkára és a jellegzetes külsejű magyar szürkére – is büszkék lehetünk.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-08-09

Az augusztus 17-20. között megrendezendő expón mintegy 300 kiállító mutatkozik be.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-07-01

A 2013-mas év gyógynövénye a máriatövis lett, amelyet már a középkorban is, elsősorban epe- és májpanaszok kezelésére használtak. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-06-19

A Chio Íztérképéből az is kiderül, hogy a kontinensünkön Norvégiában fogy a legtöbb chips, míg mi magyarok igazán mértéktartóak vagyunk. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-02-19

A pénteki Magyar Közlönyben kihirdetették a pénztárgéprendeletet. Íme a részletek!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.