hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1600
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

Palásti József a Fronetti eladása után megvásárolta az egykori Budapesti Tejipari Vállalat sajtgyárát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-20

Az áfacsökkentés 10 százalékos bővülést idézett elő a kategóriában.

#3
Élelmiszer Online
2018-02-16

Kérdés, hogy a diszkontlánc folytatja-e a márkafelvásárlás gyakorlatát. A brandet viszont bővíteni fogja. Frissített! 

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

90% az élelmiszerláncoktól érkezik. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-05

Eltérően mozogtak a fogyasztói árak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

2020 végéig kell fizetnie a tejágazat szereplőinek a Közösségi Marketingalapba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

A lassú, de folyamatos visszaesés egészen 2030-ig eltarthat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég megújította együttműködési megállapodását a szervezettel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.