hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1690
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A termék elfogyasztása az érzékenyebb embereknél hányást, hasmenést vagy akár hidegrázást is okozhat.

#2
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A hazai vállalat működése semmilyen formában nem változik.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Magyarországon akár a jövő állattenyésztési ágazata lehetne.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

10-ből 8-an már ismerik az élelmiszerek kalciumtartalmának élettani fontosságát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Interjú Schobert Norberttel, az Update Low Carb Zrt. tulajdonosával.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Magyarországra is jutott a készítményből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.