hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7714
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-16

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A Soproni egyik új büszkesége bronz minősítést szerzett az International Beer Challenge idei megmérettetésén.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-16

75 százalékos kapacitás-kihasználtsággal működik az MCS Zrt. április végén átadott új mohácsi vágóhídja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megugrott a gyümölcsök, a sertéshús ára, és mintegy másfélszeresére drágult a vaj, tejszín.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-15

A RASFF rendszeren kedd délután érkezett az információ. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

Szerencse, hogy globálisan Magyarországnál csak egy állam termeszt többet az élelmiszernövényből.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A cél: háttérbe szorítani a rossz minőségű élelmiszereket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.