hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8521
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-20

Újra rajzolhatja a piacokat a fordított ICO-k nyújtotta lehetőségek.

#2
Élelmiszer Online
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Az átlagosan 30 ezer tonnás termésnek kevesebb mint a harmadát takaríthatják be idén a termelők.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

Táborozó gyerekeknek osztottak gyümölcsöt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az állatartásban való kevesebb antibiotikum használatát célozza a Dr. Bata új kutatása.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

A módszer cukortartalmuk alapján rangsorolja a paradicsomokat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A  vállalat évi 530 ezer tonna kukoricát dolgoz fel, 230.000 tonna izocukrot állít elő.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Sokszor a megtévesztő "csepregi áfonya" néven árulják a népszerű gyümölcsöt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Magyarország szeretné növelni Kínába irányuló exportját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Újra szállíthatóak állateledelek, növényi eredetű takarmányok Ukrajnába.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.