hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

Nemeshany vízimalmában fogják felőrölni a felhalmozott adományt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

Van ahol éves szinten 50 százalékkal megcsappant a méhállomány.

#5
Élelmiszer Online
2017-03-31

A hírt a Kárpát-medencei Magyar Gazdák Egyeztető Fórumán jelentette be a kamara.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-21

Magyar fogyasztók véleménye prémium termékekről.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-16

Az összes hazai boltjában a számukra is nyugalommal fogyasztható élelmiszerek is részei a termékkínálatnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-12

A magyar cukrásztermékek krémjét bocsájtja közszemlére a fesztivál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-25

163 éves a chips.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-07

A térség szinte mindegyik magyarlakta települése részt vett a programban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.