hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 99
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-03

A Soproni megtalálta az ország legjobb porterfőzőjét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Csak nem hagyják már parlagon a tejtermékek gyártása közben keletkező mellékterméket!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A felsőerjesztésű sört csapolva is lehet kapni.

#6
Élelmiszer Online
2017-10-31

A sör egyik legfontosabb alapanyagából, malátából csinálnak hamburgert a FIRST első belvárosi pubjában.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Nagyrészt európai uniós támogatással vág neki a projektnek a cégcsoport.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-21

Keresik azokat a vendéglátó egységeket, akik nyitottak a cseh sörtradíciók megismerésére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

Nem is gondolná, mennyi minden múlik a formavilágon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.