hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 96
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-15

malaca van annak, aki olyan kólát fog ki, amiben csak pár csepp van!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-18

Az állatartásban való kevesebb antibiotikum használatát célozza a Dr. Bata új kutatása.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

Az élő állatok termelőiár-szintje azonban 0,8 százalékkal mérséklődött.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-13

Két 7 emeletes malactorony már elkészült, de lesz egy 9 és egy 12 emelet magas is.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Az állati termékek kivitelében rejlő lehetőségekről értekeztek egy kecskeméti szakkonferencián.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Megjelent az afrikai sertéspestis elleni védekezést összefoglaló új főállatorvosi határozat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Virtuális hízlalás, valódi disznótor.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Ingyen malacokat kapnak, ha bizonyos feltételekkel vállalják a mangalica és a báznai sertésfajták hizlalását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.