hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 172
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Újabb cégek juttathatják el termékeiket a városállamba.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Félmilliárd forint jut az afrikai sertéspestis miatti kártalanításra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-03-07

A piackutató rámutathat arra, amire a legjobb marketinges sem gondolna.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

A mangalicaágazat átlagos éves árbevétele 11-12 milliárd forint, ebből a termelőké 4,0-4,5 milliárd forint.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Az FM államtitkára elismerő szavakkal illette a kormány ágazati intézkedéseit.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Idén összesen mintegy 90 ezer tonna élőállatot dolgozhatnak fel a létesítményben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gasztro
2018-02-07

Egri és szekszárdi fajták kóstolója.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

A ritka fajta a 11. Mangalica Fesztiválon lesz látható a Szabadság téren, 2018. február 9-11 között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.