hirdetés
2018. február. 18., vasárnap - Bernadett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 168
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

A mangalicaágazat átlagos éves árbevétele 11-12 milliárd forint, ebből a termelőké 4,0-4,5 milliárd forint.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Az FM államtitkára elismerő szavakkal illette a kormány ágazati intézkedéseit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Idén összesen mintegy 90 ezer tonna élőállatot dolgozhatnak fel a létesítményben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gasztro
2018-02-07

Egri és szekszárdi fajták kóstolója.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

A ritka fajta a 11. Mangalica Fesztiválon lesz látható a Szabadság téren, 2018. február 9-11 között.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Ingyen malacokat kapnak, ha bizonyos feltételekkel vállalják a mangalica és a báznai sertésfajták hizlalását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-20

A mangalicahús Japánban keresett, emellett a hazai méz és meggyexport is növekedhet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A Szolnoki Gulyásfesztivál nulladik napján tartották meg az eseményt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.