hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3223
#1
Élelmiszer Online
2019-02-15

Zöld vállalkozói díj pályázatot hirdet a Bükki Nemzeti Park Igazgatóság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

A németországi bevezetéssel egy időben kerül piacra a Milka exkluzív táblás tejcsokoládéja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classic receptje, megjelenése és neve.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Az "élet habos oldala" újratöltve. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A roadshow  üzenetei tavaly 35 állomásból álló rendezvénysorozaton több mint 1,5 millió emberhez jutottak el.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

A Burger King és a Coca-Cola is a képzőművésszel erősített hirdetéseiben a Super Bowl alatt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

A mikrovállalkozások a legoptimistábbak, az ipar a húzóerő.  

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A továbbiakban többek között a cég Food Üzletágát is új szakember vezeti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.