hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3149
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A Pöttyös a hajdani TNT tagjának bevonásával kezdte meg egyik különleges termékének népszerűsítését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Vége az önmagárét való cégprezentációknak és a mutatós portfoliók korának?

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Geert Swaanenburg fő célkitűzése, hogy megerősítse a magyar vállalat hazai sörpiacon betöltött szerepét.

#5
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-10-10

„Válaszd a kiváló ízű, fenntartható és természetes juhhúst! Keresd az európait!”

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A főnyeremény sorsolás útján talált gazdára a cég „Egy csepp nyár” elnevezésű játékában.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Csillag-Vella Rita személyében új tulajdonos partnere van a cégnek.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-08

Az egészséges életmódot támogató termékek ma már a termékfejlesztés új irányát képviselik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.