hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 39
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

A feldolgozó egységben napraforgó-alapú növényi takarmány-alapanyagot fognak előállítani.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A munkavállalóknak Sopronban kínál álláslehetőséget a vállalat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-20

Éves szinten az eddiginél 400 ezer hektoliterrel több sört fognak gyártani az üzemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

A holland sörmulti romániai és magyarországi gyártóegységeire vetett szemet az erdélyi cég.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

Átépíti a kiüresített üzemet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Dunamenti településeken keresztül vezetett az idei verseny útvonala.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-27

2016-ban összesen 6,7 millió hektoliter sört értékesített a négy vezető hazai sörgyártó.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

A Lixid Project mindazonáltal csattanós válasszal reagál a névváltoztatást elrendelő bírósági ítéletre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Az Igazi Csíki Sör gyártásának betiltását elrendelő bírói ítélet csapta ki egyeseknél a biztosítékot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-21

A résztvevők főleg kormányzati, piaci és a tudományos aspektusból járták körül a kérdést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.