hirdetés
2018. november. 21., szerda - Olivér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 252
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-25

A SPAR több mint 1,5 milliárd forintot fordított a korábbi Europarkban található hipermarket modernizálására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A vállalat nyerte el idén a MET Innováció és Tehetség Díját.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

A Tetra Pak két év alatt 50%-ra emelte megújuló villamos energia felhasználását.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-15

A gyöngyösön nyitott étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Elindították a ,,Gödöllői Program"-ot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A zéró kibocsátás elérése a vállalat legfontosabb céljai között szerepel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A cég Sharing Beauty with All nevű fenntarthatósági programján belül határozta meg a célkitűzést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-01

Magyarország még intenzívebb partneri kapcsolatot kíván kialakítani az afrikai kontinens országaival.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-28

Úgy látszik, a szürrealizmust nem mindig könnyű elválasztani a tudománytól.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.