hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 268
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Az élelmiszerekkel kapcsolatos mély meggyőződésekről készíttetett felmérést az OTP Agrár.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

A karitatív célú kommunikáció is sértheti a fogyasztóvédelmi szabályokat

#3
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Nagy élelmiszeripari gyártók csatlakoztak a Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán programhoz. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-26

„Intelligens logisztika a fenntartható fejlődésért” konferencia az innovatív logisztikáért.(X)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Bevezeti a szabványosított nyomonkövetési rendszerek oktatását a Debreceni Egyetem agrárkara.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-26

A jövőben a Süddeutscher Verlag csehországi vállalatának vezetői is a magyar kiadóvezetőnek jelentenek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

A vállalat nyerte el idén a MET Innováció és Tehetség Díját.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Egyre több ember keres olyan élelmiszereket, melyek fizikai és érzelmi előnyöket is nyújtanak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.