hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 996
#1
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az export főleg a német piacra irányul.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A budaörsi egysége mellett pedig immár a második háztartási naperőművét is üzembe helyezte a vállalat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Minőség, hitelesség, elkötelezettség, egyediség, személyesség: a siker receptje influencerek szerint.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptember közepén érkezik a Fanta Instamix.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-11

Egyebek mellett a nem autóipari termékeket érintő szubvenciók eltörléséről szólnak az egyeztetések.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A kiállítás középpontjában a precíziós gazdálkodás, illetve a betakarítás gépesítése és a talajmunkák állnak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Vigyázat, szamóca-, meggy- és málna-citromfűszörpös receptek következnek!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A gabonafélék 13 százalékkal drágultak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.