hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 969
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

 Mára a forgalmukat leggyorsabban növelő kategóriákhoz tartoznak az energiaitalok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az áruházlánc éves szinten 20 százalékos bevételnövekedést tudott elkönyvelni.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A program keretében egyebek mellett a cseresznye- és meggytermesztéssel ismerkedhetnek meg a gyerekek.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

MLSZKSZ: Módosítani szükséges a logisztikai pályázatok feltételein.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A napokban már kapható a korai hazai meggy a piacokon, üzletekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.