hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 986
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A kajszi elfagyott, és meggyből is kevesebb termett az elmúlt évekhez képest.

#2
Élelmiszer Online
2018-08-07

Az ország tortái és kenyerei is kóstolhatók a Magyar Ízek Utcájában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Remélhetőleg az uniós szabályozás nem fogja ellehetetleníteni az értékesítését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Kiadta éves jelentését az élelmiszeripar kapacitáskihasználtságáról az AKI.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Idén a Komáromi kisleány és a Három kívánság érdemelte ki a megtisztelő címet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

Az adatokat az AKI adta közre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Egyre több ember keres olyan élelmiszereket, melyek fizikai és érzelmi előnyöket is nyújtanak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A magyar agrárminiszter egyenesen mintaprojektnek minősítette a beruházást.

#9
Élelmiszer Online
2018-07-27

Az élet legelső feltétele az anyagcsere, ezáltal a táplálékfelvétel egyidős az élettel.

#10
Élelmiszer Online
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.