hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1067
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-18

A NAK és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács közös támogatásával kezdődhet meg a kurzus.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> ALDI
2019-02-18

Laktózmentes kefir az ALDI-nál. (x)

#3
Élelmiszer Online
2019-02-14

A Cornexi a közelmúltban jelentette be a HCN, azaz a hozzáadott cukor nélküli termékportfólióját.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A gyár megépítése 33 milliárd forintba került.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-08

Tőkebefektetéseket és cégcsoporton belüli átszervezéseket is érint a Brexit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-08

A rendezvényre 17 országból 300 kiállító jelentkezett és több mint 50 ezer látogatót várnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Közös állásponton vannak a V4-ek agrárkamarái.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-04

A kazahoknak a szarvasmarha tenyészállatok mellett tejelő marha, bárány, baromfi, sertés és vetőmag importjára is szüksége van.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Rohamosan terjed a cirok élelmezéscélú felhasználása.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-29

Az EB szerint a magyar rendszer nincs összhangban az irányadó európai hozzáadottértékadó szabályozással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.