hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1002
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-08

Magyar "mindenmentes" terméket díjaztak az élelmiszeripari Oscaron.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

A verseny zsűrijének nagyon ízlett a hidegen sajtolt BIO kukoricacsíra-olaj.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

18 terméket érintett az átfogó vizsgálat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Egyszer és mindenkorra tisztázni szeretné az élelmiszer-biztonságot körüllengő városi legendákat a hivatal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A hónap közepe különösen mozgalmas időszaknak ígérkezik.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Június elején újabb áruházak csatlakoztak a vállalat többszörösen díjazott karitatív programja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A fokozott meleg drasztikusan növeli az ásványvizek, üdítők, sörök iránti keresletet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A NAK és a MAGOSZ véleménye a módszerrel kapcsolatos uniós bírósági döntésről.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Drasztikusan visszaeshet a hazai gyártású gyümölcspárlatok forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.