hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1048
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Újabb, immáron 14. üzletét nyitotta meg a Manna ABC.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-05

Exkluzív interjú Giacomo Pedranzinivel, a Kométa 99 Zrt. ügyvezető igazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-12-05

Európa egyik legversenyképesebb befektetési lokációja maradhat Magyarország a jövőben is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megjelent a NAK „Élelmiszeripari kézikönyv” nevű sorozatának menetrendszerinti kiadványa.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

A világ legnépesebb országa nyitott a magyar gabonafélék, az állati termékek és a bor importjára.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Kiterjesztik a helyi iparűzési adó alóli mentességgel érintett vállalkozások körét.

#9
Élelmiszer Online
2018-11-08

Hajdú-Bihar megyében jött létre az első helyi Élelmiszerbank Magyarországon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

A tesztek alatt csak kisebb hiányosságokat tapasztaltak a szakemberek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.