hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 349
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A kormányfő elmondása szerint lehangoló az a kisszerűség, amellyel megtévesztik a közép-európai fogyasztókat. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-07

Az idén 30 éves Farm Tojás Kft. tojástermelő telepein nem használnak Fipronil tartalmú szereket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-01

A Koronás Tojás védjegyet  használó tojástermelő vállalkozások  is önkéntes fipronil-vizsgálatokat kérnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

Feltéve, hogy Brüsszel rábólint a magyar javaslatra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.