hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Leginkább a férfiak szervezetét viseli meg a társaság nélkül lebonyolított élelmiszer-fogyasztás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-21

Egy csapat kutató szerint az érintetlen változat pont, hogy kedvezőbb hatást fejt ki a szervezetünkre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-29

Tanulmányukban „fajsúlyos” megállapításokat fogalmaztak meg a Kaliforniai Egyetem kutatói.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-01-08

Ezt mutatta ki a brit kardiológusok legújabb kutatása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-11

Az emberekre veszélytelen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-23

A csokoládé a legősibb gyógyszerek közé tartozik, de egy most közölt, holland vizsgálat fontos, új adatokkal szolgált a kedvező egészségügyi hatások magyarázatára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-01

Ha az emberek nem hajlandóak változni, akkor az élelmiszeripar kénytelen: újfajta tejet, sütőipari és tojás termékeket kísérletez ki az EU, a diabétesz és a szívbetegségek ellen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-07-05

A legnagyobb katasztrófa, ami az emberiséggel az elmúlt tízezer évben történt a mezőgazdaság kialakulása – mondják egyes biológusok és paleopatológusok. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.