hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 569
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

Partihangulatot csempész több budapesti villamosmegállóba a Coca-Cola.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

A magyar tapasztalatokkal is bíró Philippe Palazzi 2015-től tagja a nagyvállalat felsővezetői körének.

#4
Élelmiszer Online
2018-05-28

A magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja 71 éves volt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

A kiskereskedelmi óriásokat is érintő vizsgálatai során a GVH nem talált áregyeztetés nyomára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-05-24

Urbánus forradalom a mezőgazdaságban. Az innovációk közül az egyik legextrémebb a vertikális gazdálkodás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-17

A kelenföldi bevásárlóközpontban 54 ezer négyzetméter bérbe adható terület lesz.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Magas kadmiumtartalma miatt kellett a forgalomból kivonni a terméket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Az USA-ban nagyon mennek a whiskys hordóban érlelt sörök.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.