hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 548
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Az egyeztetésen az Üzemi Tanács képviselői egyhangúan támogatták a programot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Az élelmiszer-hulladék legnagyobb részét a háztartások termelik ki magukból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Sikerrel zárult az Élelmiszerbank karitatív akciója.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Az akció keretében az Auchan, METRO és Tesco üzletláncok biztosítják a helyszínt 200 áruházban.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-20

Mintegy kétszáz áruházban szervez karácsonyi adománygyűjtést a Magyar Élelmiszerbank.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-10

Október második keddje a magánvállalkozások nemzetközi ünnepe, amihez a METRO áruházi akciókkal csatlakozott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.