hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 540
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-10

Október második keddje a magánvállalkozások nemzetközi ünnepe, amihez a METRO áruházi akciókkal csatlakozott.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A Szentkirályi új reklámfilmjét a Republic Group készítette.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-21

A kistermelők és kiskereskedők bonyolult viszonyait áttekintő cikk eredetileg a Kreatív nyári, gasztro tematikájú lapszámában jelent meg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-28

A kutatók 3 növényt vizsgálva keresnek választ a hatékony, robusztus és olcsó hálózati struktúrák építéséhez.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-26

Felismerni és kihasználni a lehetőségeket.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-22

„Én pék vagyok” – mondja magáról Ludwig Klára, a JÓkenyér ügyvezető-tulajdonosa.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.