hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A hivatást jelenleg kitanuló diákok rekord száma még mindig édeskevés a szükséges munkaerő biztosítására.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Termőre fordulni látszik a Megfosz kezdeményezése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Öt év alatt megduplázódott a számuk.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-29

Hazánkban évente több mint 4 ezerrel kevesebb mezőgépész végez, mint amennyire szükség lenne.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Fergeteges autós és gépészbanzájjal próbálták felkelteni a fiatalok figyelmét a szakma iránt.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-18

A hazai traktorevolúciót mutatják be a Hódmezőrület 2.0-n.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-04

Drifterek és veteránok toboroznak új mezőgépészeket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

Három év alatt ötödével többen választottak maguknak mezőgazdasági pályát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

A képzésben alkalmazott túlhaladott technológiák miatt a megszerzett tudás piaci relevanciája alacsony.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.