hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A hivatást jelenleg kitanuló diákok rekord száma még mindig édeskevés a szükséges munkaerő biztosítására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Termőre fordulni látszik a Megfosz kezdeményezése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Öt év alatt megduplázódott a számuk.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-29

Hazánkban évente több mint 4 ezerrel kevesebb mezőgépész végez, mint amennyire szükség lenne.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

Fergeteges autós és gépészbanzájjal próbálták felkelteni a fiatalok figyelmét a szakma iránt.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-18

A hazai traktorevolúciót mutatják be a Hódmezőrület 2.0-n.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-04

Drifterek és veteránok toboroznak új mezőgépészeket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-19

Három év alatt ötödével többen választottak maguknak mezőgazdasági pályát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

A képzésben alkalmazott túlhaladott technológiák miatt a megszerzett tudás piaci relevanciája alacsony.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

Mezőgépészből nagy a hiány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.