hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3478
#1
Élelmiszer Online
2017-07-26

A hazai kkv szektor nagyrészt stabil, viszonylag komoly múlttal rendelkező cégekből áll.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-25

Magas rangú bosznia-hercegovinai küldöttség érkezett hazánkba a magyar finanszírozású ENSZ projekt részeként.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-25

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Hazánkból érkezett a hatodik legtöbb vélemény a reform tervezéséhez.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-21

A gabonatermelés 2 millió tonnára esett, megnehezítve a lakosság nagy részének élelmezését.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-21

A föld olyan véges természeti kincs, amelynek vásárlása hosszútávú elköteleződést feltételez.

#8
Élelmiszer Online >> pályázat
2017-07-20

Az európai gazdálkodók nem rentábilisak támogatások és a versenyképesség növelése, javítása nélkül.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-20

A felmérések szerint az agrárvállalkozások nem használják ki a hatékonyságnövelés lehetőségeit.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-19

Agrártanács: ne legyen silányabb az élelmiszerek minősége Kelet-Európában!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.