hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4049
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Az előttünk álló periódusnak ez a hivatalos elnevezése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Gulyás: a magyar mezőgazdaság húszmillió embert is képes ellátni búzával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A gabonafélék 13 százalékkal drágultak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Megdöbbentő ütemben zajlik a folyamat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A bővüléshez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-13

A magyar mezőgazdaságnak fel kell készülnie a klímaváltozás kihívásaira a versenyképesség érdekében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A szakemberek feladata összeségében az állam élelmiszerexportjának határozott felélénkítése lenne.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Magas hazai szőlő- és borárakat hozhat az európai szárazság.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.