hirdetés
2017. szeptember. 22., péntek - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3580
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Rossz a magyar élelmiszer-gazdaság piaci szerkezete.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

49 év után megszűnik az uniós cukorkvóta.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A Helvéciai Fajtakísérleti Állomáson rendezték meg a NÉBIH legutóbbi erdészeti fajtabemutatóját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Az agrárgazdaságért felelős államtitkár is beszédet mondott a Földművesek Napján megtartott rendezvényen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A pusztító konfliktusok és a klímaváltozás is hozzájárulnak a lesújtó arányhoz.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-15

2017-ben Magyarországon 13 839 hektárnyi borszőlőt érintett természeti kár: fagy, jégverés, aszály.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.