hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3394
#1
Élelmiszer Online
2017-05-26

A biológiai sokféleség megőrzésének nemzeti stratégiája is követi az EU hasonló témájú programját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A fekete földrész gyarmatainak önállóvá válásának 54. évfordulóján tartott eseményen szólalt felt a miniszter.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A termelőknek a falugazdászuk segít megtalálni a megfelelő kamarai biztosítási konstrukciót.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

A kaposvári, kisvárdai és nyírbátori üzem kapott exportengedélyt az országba.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-23

Kész és félkész termékek gyártásának fókuszba helyezésével nőhet az agrárium jövedelmezősége.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A globális vízkészletet fenyegető veszélyek kezeléséről tanácskoztak az EU agrárminiszterei.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A NÉBIH ellenőrei önvédelmi és érdekérvényesítő eszközöket kaphatnak a rajtaütések sikerének előmozdításához.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Az ágazatot fenyegető globális rizikóforrásoknak kiemelt figyelmet szentelnek a konferencián.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-22

A rovar alapú élelmiszerek csökkenthetik az üvegházhatású gázok kibocsátását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-22

Egyre szorosabbakká válnak a kereskedelmi kapcsolatok hazánk és a távol-keleti ország között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.