hirdetés
2017. november. 17., péntek - Hortenzia, Gergő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3695
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A hivatást jelenleg kitanuló diákok rekord száma még mindig édeskevés a szükséges munkaerő biztosítására.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Az agrárium szerkezetében bekövetkezett változások nyomon követését szolgálja az adatgyűjtés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

A fórumsorozaton a megyei jogú városok egy-egy általános- és középiskolájának diákjai hallhatnak előadásokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A visegrádi országok agrárkutatási intézményei pár nappal ezelőtt kötöttek partner-megállapodást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A növényi termékek 4,0 százalékkal drágultak. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A mezőgazdasági és élelmiszeripari vállalkozások tevékenysége immáron a bankszektor figyelmét is felkeltette.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A harmadik negyedévben 3,6 százalékkal nőtt a bruttó hazai termék.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

Hiába a több tízezer új állás, ha betöltetlen marad. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Az UNESCO-val közösen rendezett versenyén két-kétmillió forinttal gazdagodtak a nyertesek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.