hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 163
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-09

Emberi fogyasztásra alkalmatlan ásványvizet vont ki a forgalomból a Nébih.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A palackozott üdítőital érintett tételei hébe-hóba opálos, úszó, lebegő pelyheket tartalmaztak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

A termékből Magyarországra is érkezett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2018-05-30

A Lidl beszerző munkatársai ezúttal a bio és a mentes piacon aktív gyártókkal találkoztak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-05-14

Nyolc fogyasztói típus hatékonyabb marketinghez.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

Magas kadmiumtartalma miatt kellett a forgalomból kivonni a terméket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-29

Az érintett kávés doboz biztonsági szelepének hiánya sérülést okozhat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-21

Magyarországra is érkezett az étrend-kiegészítőből.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A Nébih beszélgetésén élelmiszer-előállítók –forgalmazók, karitatív szervezetek is részt vettek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.