hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 143
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-18

A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A kicsi eszköz által útra bocsátott adatokról egy komputeren keresztül értesülhet a mindenkori felhasználó.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-26

A megengedett határérték több mint háromszorosát tartalmazza a termék.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A szállító cég már kezdeményezte a termék kivonását a kereskedelmi forgalomból.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-22

A nyilvántartási szám hét részből áll, s segítségével sokmindent megtudhatjuk a származásáról.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-21

Keresik azokat a vendéglátó egységeket, akik nyitottak a cseh sörtradíciók megismerésére.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-19

A razzia során 43 egységet ellenőriztek, 169 alkoholos termék tételt zároltak és 47 hatósági eljárás indult.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-13

Látványfőzdével erősíti a forradalmat a First

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

Aki megvette, el ne fogyassza!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.