hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A termék egyik összetevőjével kapcsolatban élelmiszerbiztonsági kockázat merült fel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

A terméket a cég bármelyik üzletében blokk nélkül is visszaveszik a vevőszolgálatok.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Olaszországi eredetű élelmiszereket áruló cég raktárhelyiségeiben akadtak rá a tételekre a hivatal ellenőrei.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-19

Nyomokban szalmonella baktériumot tartalmazhat.

#5
Élelmiszer Online
2018-03-05

10-ből 7 válaszadó szívesebben költ több pénzt ott, ahol figyelmet fordítanak az élelmiszerpazarlás csökkentésére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Allergiás rohamot válthat ki a szulfitra érzékeny fogyasztóknál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Klórtartalmú tisztítószer maradványait mutatták ki benne.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-03

Műanyagdarabot találtak a Dániában előállított csokoládéban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett kivonni őket a forgalomból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Az amerikai eredetű különleges táplálkozási célú termék az EU több tagállamában, köztük Magyarországon is kapható.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.