hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 85
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

Gyógyszerhatóanyag-tartalmuk miatt kellett kivonni őket a forgalomból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Az amerikai eredetű különleges táplálkozási célú termék az EU több tagállamában, köztük Magyarországon is kapható.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-09

A problémás árucikkek rendkívül alacsony árú forgalmazása szemlátomást jövedelmező üzlet.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-07

A megengedett határérték tízszeresét mutatták ki a rák kockázatát eséllyel növelő anyagnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-24

A termék az arra érzékenyeknél allergiás tüneteket idézhet elő.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-12

Az EP környezetvédelmi bizottságának jelentése tagállami összefogást sürget a cél elérése érdekében.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-24

Üvegszilánkot talált az egyik konzervben egy német fogyasztó.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-04

Egyelőre itthon még kiaknázatlanok a csomagolástechnikában rejlő lehetőségek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Idén tovább módosítja a kormány a Magyar Élelmiszerkönyvet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.