hirdetés
2018. december. 13., csütörtök - Luca, Otília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-24

Az új piacok számos lehetőséget tartogatnak a hazai élelmiszerexportnak. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Az „eszkimós” védjegyű Mirelite a fagyasztott termékek között a világ második legrégebbi márkája.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-14

Idén már a szezon közepén véget ért a gyalult tök gyártása az albertirsai székhelyű Mirelite Mirsa Zrt.-ben.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-14

Szívesen támogatják a Coop Rallyt: a Coop csoport célkitűzései egybeesnek az FM és a kormány céljaival.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-16

A NAK felsőoktatási kerekasztal megbeszélést szervezett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

A képzésben alkalmazott túlhaladott technológiák miatt a megszerzett tudás piaci relevanciája alacsony.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-07

A programban Magyarországot az ÉFOSZ mellett a MIRELITE MIRSA Zrt. képviselte.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-04-26

A kitüntetést tisztességes kereskedelmi és szolgáltatói magatartásukkal érdemelhetik ki a vállalatok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-17

A minőség ügye iránt bizonyíthatóan elkötelezett agrárgazdasági szervezetek pályázhatnak az elismerésre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.