hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

Az első kilenc hónapban összességében a teljes ásványvízpiac is bővült.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-29

A Mizse továbbra is dobogós a Magyarországon forgalmazott ásványvízmárkák versenyében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Ismét a Mizse forgalmazója a legdinamikusabban fejlődő ásványvízcég.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A felvásárlási árak igazodnak a piaci folyamatokhoz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-13

A Mizse forgalmazója háromszor nagyobbat nőtt az ásványvízpiaci átlagnál.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Radikálisan átalakul a palackok méret szerinti kereslete.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.