hirdetés
2019. január. 22., kedd - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 463
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

A cég a 250 órás túlórakeretet sem használja ki.

#2
Élelmiszer Online
2018-12-18

Crowe FST: 20 millió forinttal is büntetheti az adóhatóság a kapcsolt vállalkozásokat!

#3
Élelmiszer Online
2018-11-22

A hazai gyógynövényeknek az exportértékesítés mellett jelentős a belföldi piaca is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-31

Létrejött az országonkénti jelentések (CBCR) cseréjéről szóló megállapodás hazánk és az USA között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

A pékek a fehér- és a félbarna kenyeret, illetve a vizes zsemlét is veszteséggel adják át a kiskereskedőknek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

A vállalat 2025-re tervezi a teljes átállást.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Azért a kis- és közepes vállalkozások sem dőlhetnek hátra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.