hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 500
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Szeptember végéig tart a mezőgazdasági tevékenységek országos munkavédelmi célvizsgálata.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Mi több, az első negyedévben három közülük végzetesnek is bizonyult.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Mezőgazdasági vállalkozások esetében is támogatható a diákok foglalkoztatása.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Magyar felelőse lett a KKV témának az OECD-ben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

 A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara díjazta a lánc felelős munkáltatói gyakorlatait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A vállalat egyébként is mozgalmas időszakot tudhat maga mögött.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.