hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 508
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egyre nő a szakadék a munkáltatók elvárásai és a végzett diákok tapasztalata és szaktudása között.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#3
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A cafeteria átalakítása miatt. A legfontosabb tudnivalókat gyűjtötte össze a Hrpwr.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-24

A munkaerő-piaci program pályázati időszaka 2018. július 23-tól 2018. szeptember 10-ig tart. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A garantált bérminimum kevés az alkalmazottak megtartásához.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Az eddigi társelnök az új vezetője a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Szeptember végéig tart a mezőgazdasági tevékenységek országos munkavédelmi célvizsgálata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.