hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 518
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Great Place to Work® 2018 elismerése után az Aon Legjobb Munkahely címét is elnyerte a cég.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-06

Rangos szakmai elismeréseket kaptak kedden az Európai Kereskedelem Napja alkalmából a COOP Gazdasági Csoport dolgozói. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

A szépségipari vállalat Magyarország egyik legjobb munkahelye.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-24

Szabó Ibolya korábban a Telekom belső kommunikációs csapatának vezetője volt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-04

Védi is az "új" szabály a muankaadókat - figyelni kell az elmaradt tartozásigazolásokra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Felülmúlta a várakozásokat a Dreher employer branding aktivitásának sikere a DreherFeszten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-10-02

Daniela Hlaváčková tizenöt hónap szülési szabadság után visszatér pozíciójába. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-25

Egyéni értékelést és bánásmódot igényelnek a mai munkavállalók.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.