hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 170
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

A gyümölcs betakarított mennyisége globálisan éppenséggel növekvő tendenciát mutat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A korábban várt 190-200 ezer tonnás termés valószínűleg meglesz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

A hazánk számára kedvező világgazdasági folyamatok, az alacsony energiaárak és kamatok korszaka véget ért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-05

A lakossági fogyasztás a GDP növekedés egyik legfontosabb hajtóereje itthon - szakértői elemzések.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-04

A jó termés ellenére sem lesz olcsóbb a meggy.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-20

Egy nappal a foci vb előtt hatalmas gólt lőtt a Szintézis a kereskedelmi IT piacán.(X)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Az okokról Apáti Ferenc, a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács alelnöke beszélt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

A cégek kétharmada szembesült már az elmúlt fél évben a munkaerőhiány okozta nehézséggel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

Az áruházlánc éves szinten 20 százalékos bevételnövekedést tudott elkönyvelni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.