hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A vidék megtartó erejének növelése az együttműködés elsődleges célkitűzése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Komoly segítséget nyújthat a munkaerőhiány miatt ellehetetlenült üzletek számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A barkácsáruház-lánc weboldalán egyes termékekhez szakembereket, építőipari és szervizcégeket társít.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A 2017-es aratás óta jelentős költségnövekedéssel szembesültek a malmok.

#5
Élelmiszer Online
2018-01-29

Hatalmas a kereslet, soha ennyi területet nem adtak bérbe.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Az OKSZ is támogatja a kisvállalkozások adókedvezményét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

A mezőgazdasági termékek 83 százaléka az Európai Unió tagállamaiba irányul.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A vállalat számára rendkívül mozgalmasan telt a tavalyi esztendő.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A mészárosokat nem kellett sokáig győzködni, hogy itthon dolgozzanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.