hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1071
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Elutasítja a szakszervezeti szövetség a cafeteria-rendszer módosítását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

A cégek kétharmada szembesült már az elmúlt fél évben a munkaerőhiány okozta nehézséggel.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-15

A gyöngyösön nyitott étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

Szerethető munkahellyé válni megtérülő befektetés - megoldás-e az employer branding?

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

Nagy vonzerő a kézzel fogható választék - a "Kiskereskedelem holnap és ma” - című tanulmány szakértői öt pontban foglalják össze a lényeget. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-11

Szeptember végéig tart a mezőgazdasági tevékenységek országos munkavédelmi célvizsgálata.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Magyarországon évente közel 300 milliárd forint veszteséget okoz a tevékenység.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Mi több, az első negyedévben három közülük végzetesnek is bizonyult.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.