hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1130
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-04

Van olyan uniós ország ahol több, mint 300 százalékkal nőtt az export.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

A vállalat és a szakszervezetek tárgyalnak a jövő évi béremeléssel kapcsolatban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Megújuló vállalati arculat - bemutatkozott a Borsodi Szitu platform.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-01

Másfélmilliárdos saját finanszírozású beruházással épített új üzemcsarnokot az Óvártej Zrt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Az üzletek új szolgáltatásokkal várják a vásárlókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-28

A beruházás értéke meghaladta az 1,7 milliárd forintot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-23

A logisztikai központban dolgozók jobb fizetési és munkafeltételeket követelnek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-19

Több díjnyertes budapesti és külföldi startup is bemutatkozik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Az Agrárminisztérium új, állami minősítési rendszerrel szeretné kiváltani az összes egyéb minőségi emblémát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.