hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1096
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Az ikonikus cukorka gyártását Törökországba helyezi át a Mondelez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Több mint 2,7 milliárd forintból alakított ki a "fogyasztói elvárásoknak megfelelő" üzleteket.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A második negyedévben 238,9 millió munkavállaló dolgozott az EU-ban, ami történelmi rekord.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A Sotiva Seed Kft. saját erőből finanszírozta a beruházást.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Továbbra is a hazai élelmiszerek népszerűsítése a fő cél.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A folyamatos költség-emelkedést a szektor idáig nem építette be a tarifákba.

#9
Élelmiszer Online
2018-09-10

A cégek 42 százaléka tart elképzelhetőnek cégfelvásárlást.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

Eredményesen zárult a Nagycsaládosok Országos Egyesülete és az Auchan közös kezdeményezése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.