hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online
2017-08-21

Olvasóink megszavazták, mutatjuk az eredményt. Élmezőnybe került a Mercedes, a HungaroControl, az MVM, és a Telekom is.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-17

Új lépés az energiatudatos gasztro-turizmus fejlesztése és a hazai az elektromos közlekedés elterjesztése érdeklében.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-14

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Üzembe helyezték az üzletlánc első nyilvános elektromos töltőállomását.

#5
Élelmiszer Online
2016-09-14

Szeptember 16-ig lehet jelentkezni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-16

A hagyományos szereplők, mint a Dreher és a Telekom mellett meglepő installációk is akadnak. Szavazás indul!

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-08

Új kommunikációs versenyt indít a Kreatív. Üzleti marketingmegoldások nevezéseit várjuk.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-07

Átadták a 3 Jócselekedet program elismeréseit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-19

Több mint 72 ezer napelemből állítják össze.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-08

A cég csatlakozott az MVM Partner Zrt. Programjához.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.