hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 270
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A tavalyi év kimagasló teljesítménye után valószínűsíthető volt a gyengülés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Együttműködésük új pillérként támogatja a jótékonysági szervezet Jelenlét-programját.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-05

A növénytermesztés és a feldolgozóipar fejlesztése is rejt lehetőségeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A mezőgazdasági vállalkozások valamennyi feketén foglalkoztatott munkavállaló 9 százalékát alkalmazták.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

2017. november 23-25. között rendezték meg a kamara megyei alakuló küldöttgyűléseit.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

Magyarország különleges szakmai partnerként tekint a kelet-afrikai államra.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-08

A nagyobb gazdálkodók körében egyre elterjedtebb a precíziós gazdálkodás és a GPS-technológia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-07

Magyar tejből készült termékek frissességéhez folyamatos innovációval járulnak hozzá.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Összesen 153 milliárd forint értékben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A kormány saját feladatnak tekinti az öntözéses gazdálkodás elterjesztését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.