hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 261
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A kormány saját feladatnak tekinti az öntözéses gazdálkodás elterjesztését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A támogatható területek terjedelmét is meghatározza a jogszabály.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-13

Ehhez ad most újabb lökést két, országosan ismert agrárszakember csatlakozása a Központhoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A tartósan alacsony árak miatt elhalasztják az értékesítését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-09

A Kölcsönös megfeleltetés előírásai és követelményei.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

Hazánkban 1892-ben a Magyaróvári Országos Növénytermelési Kísérleti Állomáson kezdődött el a tevékenység.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-02

A kísérleti helyek átlageredményei elmaradnak a tavalyitól, a beltartalmi értékek viszont jobbak.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-29

Moldáv nanotechnológia: a peszticidekkel szennyezett talaj is gyorsan növénytermesztésre alkalmas lesz tőle.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarország legfőbb exportterméke az élelmiszer és élő állat termékcsoport volt a szigetországba.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.