hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 328
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Egyetemi projekt keretein belül fejlesztik a hazai zöldségek és gyümölcsök versenyképességét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

Búzaaratás Zalában: a hektáronkénti átlaghozam 4,8 tonna.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

A Hollandiából származó termékeket kivonják a forgalomból.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A tesztben vizsgált 22 földieper közül 19-ben a laborvizsgálat kimutatott növényvédőszer-maradványokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Precíz működése óriási anyagi tehertől szabadíthatja meg a termelőket.

#7
Élelmiszer Online
2018-05-10

Egy kutatásban a gyümölcsöknek 73, a zöldségeknek 41%-a tartalmaz növényvédő szert.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A védelmükben fokozottan ellenőrzi a növényvédelmi szerek használatát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Jellemzően a halálos munkabalesetek negyede-ötöde a mezőgazdaságban történik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

A tulajdonos szerint már rendkívül nagy szükség mutatkozott a létrehozására.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.