hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 322
#1
Élelmiszer Online
2018-05-10

Egy kutatásban a gyümölcsöknek 73, a zöldségeknek 41%-a tartalmaz növényvédő szert.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

A védelmükben fokozottan ellenőrzi a növényvédelmi szerek használatát.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-24

Jellemzően a halálos munkabalesetek negyede-ötöde a mezőgazdaságban történik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

A tulajdonos szerint már rendkívül nagy szükség mutatkozott a létrehozására.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Az Európai Parlament szentesítette a tagállamok között 2017 júniusában létrejött megállapodást.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A szántóföldi növénytermesztési osztály gazdagodott a részleggel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Létezik indítvány, amely szerint az összes neonikotinoid-hatóanyag felhasználását be kellene szüntetni.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

41-féle jogcímen lehet majd támogatásért folyamodni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Az EP állásfoglalásával a mézhamisítás ügye a figyelem középpontjába került.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-01

A mikotoxinok mennyisége minden termékben a kimutatási határ alatt volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.