hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 278
#1
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak, a magyar borásztársadalom egyik legismertebb tagjának, a Csopaki Kódex egyik kidolgozójának ítélte a magyar borászok legnevesebbjeit képviselő, 60 szakemberből álló grémium a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon, a Jásdi Pincészetben, festői környezetben beszélgetett a neves borásszal.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-08

Két hónapos vizsgálatai során sok termékpárnál tapasztalt összetételbeli vagy érzékszervi eltérést a NÉBIH.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-26

Ezekben a napokban is zajlik a gondozatlan szőlőültetvények felszámolása a Dunántúlon.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-20

A felhasznált rovarölő hatóanyagokat egy tenyészidőszakon belül is váltogatni kell a védekezések során.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-03

A kereskedelmi lánc kiáll a jó minőségű, egészséges, helyi termékek mellett.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-30

A Nébih felhívja a földtulajdonosok figyelmét, hogy közeleg a parlagfű elleni védekezések határnapja. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-30

Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság éppen erre a célra indította el a MUST-B nevű projektet.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-13

Tizenöt különböző márkájú banán növényvédőszer-maradék tartalmát vizsgálta meg a Tudatos Vásárlók Egyesülete. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

A zöldség elfogyasztása nem jelent akut egészségügyi kockázatot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Különösen a brokkoli.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.