hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 270
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

A zöldség elfogyasztása nem jelent akut egészségügyi kockázatot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Különösen a brokkoli.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-05

Elengedhetetlen az innovatív technológiák alkalmazása. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

Nagyrészt könnyen átvészelték az elmúlt évtized leghidegebb telét is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Hajdúböszörmény és Sárvár után a NAK más térségekben is szeretne központokat kialakítani.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-21

Hazánkban a hasonló vegyületek évi 7 milliárd forint kiesést okoznak az ágazatnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Egyes szakemberek szerint a rendszer a hegyközségi tagok mindennapi munkájához elengedhetetlen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-07

Jelölési hibák az összes terméknél előfordultak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

A Nébih szerint nehezebb és költségesebb megoldásokhoz vezetne a betiltása.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-16

Ami megnyugtató.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.