hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 302
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Internetes próbavásárlással szűrték ki a nem engedélyezett termékeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Élelmiszer- és takarmánybiztonsági szempontból csak kevés magyar terméket talált veszélyesnek a rendszer.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A vitatott növényvédő szer újabb öt évig maradhat kereskedelmi forgalomban az unióban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-22

Az EP új szabályozást hagyott jóvá a bioélelmiszerek elterjedése érdekében.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-09

Az uniós tagállamok továbbra sem hoztak döntést a glifozát növényvédő szerek engedélyezéséről.

#6
Élelmiszer Online
2017-11-08

A kormány Élelmiszerlánc-biztonsági Stratégiájáról  volt szó a XII. Növényorvosi Napon, Gödöllőn.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-08

Az idei manus-díjra összesen 541 pályaművel neveztek, amelyek között ott volt a FitoStinger drón is.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-27

Veszélyek a mezőgazdaságban: nak-fórumok a munkabiztonságért.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-26

Minisztériumi akcióterv, hatékony tájékoztatás, bővülő hatósági laborhálózat, projekt a minőségi halfogyasztásért.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

Az uniós tagállamok továbbra sem döntöttek a növényvédő szer engedélyének meghosszabbításáról.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.