hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 336
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A növény hazai termőterülete az utóbbi években jelentősen nőtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

A hivatal szakemberei 14 termék mikotoxin, penész és növényvédőszer-maradék vizsgálatát végezték el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-16

Sikerek a Német Űrközpont antarktiszi zöldségprogramjában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A gabonafélék 13 százalékkal drágultak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Még az országos átlagnál is több méh pusztul el Tolna megyében, főként Dombóvár környékén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A kajszi elfagyott, és meggyből is kevesebb termett az elmúlt évekhez képest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-08

Hamarabb érik a Vilmos körte: már most el kell kezdeni az augusztus végén érő fajta szedését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-02

Minden próbát kiálltak a termékek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Egyetemi projekt keretein belül fejlesztik a hazai zöldségek és gyümölcsök versenyképességét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

Búzaaratás Zalában: a hektáronkénti átlaghozam 4,8 tonna.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.