hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 291
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Számos élelmiszerben mutattak ki fipronilt Németországban. A hatóságok megpróbálták eltitkolni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Tudnivalók az élelmiszerlánc-felügyeleti díjról.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-09

A Kölcsönös megfeleltetés előírásai és követelményei.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-06

A NAK és az NMNK által működtetett ingyenes szolgáltatás célja, hogy segítse a termelők munkáját.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

A Gyümölcs Trade Kft. a 2016-os esztendőben közel 1 millió tonnát mozgatott meg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-29

Moldáv nanotechnológia: a peszticidekkel szennyezett talaj is gyorsan növénytermesztésre alkalmas lesz tőle.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-27

A mezsgyéknek és szegélyeknek köszönhetően sokkal inkább fenn tudott maradni a biológiai sokféleség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Az egyik legnépszerűbb gyomirtó tervezett betiltása ellen tiltakoztak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

Volt egy téves riasztás is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.