hirdetés
2019. január. 22., kedd - Vince, Artúr.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 346
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Lehet, hogy a vegyszereknek az eddig véltnél kisebb szerepe volt a rovarok tömeges elhullásában.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Az EB és a tagállamok nem rendelkeznek kellő kapacitással a rendszer működésének maradéktalan biztosításához.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

A növényvédőszer-maradékokon túl megmérték a termékek C-vitamin tartalmát is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-22

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

A gazdák számára könnyen átláthatóvá kell tenni, hogy miként jutnak hozzá a támogatásokhoz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Idén szeptemberben 6,2 százalékkal nőttek a mezőgazdasági termelői árak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-13

Tovább szigorodnak a méhgyilkosnak ítélt hatóanyagok mezőgazdasági felhasználásának szabályai.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

Az aranyszínű sárgaság fertőzése miatt növény-egészségügyi zárlatot rendeltek el a város déli részeiben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A Nébih irányításával az illetékes megyei kormányhivatalok felmérik az aranyszínű sárgaság jelenlétét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.