hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 271
#1
Élelmiszer Online
2017-05-13

Tizenöt különböző márkájú banán növényvédőszer-maradék tartalmát vizsgálta meg a Tudatos Vásárlók Egyesülete. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

A zöldség elfogyasztása nem jelent akut egészségügyi kockázatot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Különösen a brokkoli.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-05

Elengedhetetlen az innovatív technológiák alkalmazása. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-20

Nagyrészt könnyen átvészelték az elmúlt évtized leghidegebb telét is.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Hajdúböszörmény és Sárvár után a NAK más térségekben is szeretne központokat kialakítani.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-21

Hazánkban a hasonló vegyületek évi 7 milliárd forint kiesést okoznak az ágazatnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Egyes szakemberek szerint a rendszer a hegyközségi tagok mindennapi munkájához elengedhetetlen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-07

Jelölési hibák az összes terméknél előfordultak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-23

A Nébih szerint nehezebb és költségesebb megoldásokhoz vezetne a betiltása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.