hirdetés
2018. január. 19., péntek - Sára, Márió.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A kormány célja, hogy egészséges és kiváló minőségű termékek kerüljenek az asztalunkra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-10

Évente 340 ezer euróval nagyobb keretösszeg, vagyis 5 millió 35 ezer euró áll a magyar méhészek rendelkezésére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

A több hétig tartó, évszakhoz képest kimagasló meleg megváltoztathatja a növények normális életritmusát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A dokumentum hasznos információkat, tapasztalatokat is tartalmaz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

A kamara netes portálján elérhető szolgáltatások immár mobil környezetben is megjelennek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-09

A Kölcsönös megfeleltetés előírásai és követelményei.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-06

A NAK és az NMNK által működtetett ingyenes szolgáltatás célja, hogy segítse a termelők munkáját.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-05

Magyarországon az utóbbi időszakban évente 45-70 ezer tonna szilva terem.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Az együttműködés elsődleges célja a tudásmegosztás a legégetőbb mezőgazdasági kérdésekben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.