hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 105
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

A cél, hogy a termesztett és a gyűjtött gyógynövények arányát megfordítsák.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Precíz működése óriási anyagi tehertől szabadíthatja meg a termelőket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-11

Most kezdődik csak meg igazán a hazai termények idei szezonja!

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-23

Az I. Magyar Rovaripari Konferencia bevezette az érdeklődőket a rovarok ipari világába.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A zsűri tíz kategóriagyőztes közül választotta ki a nyertest.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Az ausztrál kutatók által kifundált eljárás nem hagy egészségre káros vegyületeket a gyümölcsök felületén.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-24

Közös agrárbiztonsági kutatásokba kezd a Szent István Egyetem és az Óbudai Egyetem.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

A kormány célja, hogy egészséges és kiváló minőségű termékek kerüljenek az asztalunkra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-10

Évente 340 ezer euróval nagyobb keretösszeg, vagyis 5 millió 35 ezer euró áll a magyar méhészek rendelkezésére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-08

A több hétig tartó, évszakhoz képest kimagasló meleg megváltoztathatja a növények normális életritmusát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.