hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-01

Többek között szuperkondenzátorokról és közlekedésracionalizálásról szólt a kutatókkal folytatott diskurzus.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2015-10-14

A Forward Thinking által kiötlött uszályok 185 ezer négyzetméteresek lennének.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-19

Több mint 72 ezer napelemből állítják össze.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-03-26

A 2200 négyzetméteres, három gyártósor befogadására alkalmas csarnokban szeptemberben kezdődik meg az üzemszerű termelés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-01-07

A HNS-Sun Kft. a város villamosenergia-fogyasztásának részleges ellátását szeretné biztosítani a projekttel.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Greennováció
2013-12-10

SPAR áruházak tetejére szerelt naperőművekbe fektethetik megtakarításaikat a vásárlók, cserébe 25 éven át évi 5,1%-os hozamot kapnak – vásárlási utalványban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Aldi
2013-01-18

Az Aldi osztrák boltjaiban már zöld áramot is lehet venni, ráadásul jövő év végéig garantált áron.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> életmód
2012-10-09

A Sharp bemutatta az áttetsző napelemet, ezzel lehetségessé vált, hogy a terasz korlátja, vagy épp az ablak termeljen áramot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2012-01-20

Feleannyi gáz és áram fogy az újszilvási intézményekben, mióta beüzemelték az országban egyedülálló naperőművet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.