hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 310
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> ALDI
2019-02-04

Igazi különlegesség, helyben készült, teljes kiőrlésű purpur veknivel az ALDI Azon melegében pultjainál! (x)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Tavaly év végén ukrán termékek tömkelegére vetett ki embargót Oroszország.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

A legtöbb Vénusz étolaj palackja 50%-ban újrahasznosított műanyagból készül.

#5
Élelmiszer Online
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Új stratégiát javasol a méhek és egyéb beporzók populációi hanyatlásának megállítására egy kutatócsoport.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

Egy termelő szerint „nincs hurráhangulat” a szektorban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-12

Az agrárminiszter is felszólalt a Magyar Professzionális Méhészek Egyesületének kétnapos kongresszusán.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

A feldolgozó egységben napraforgó-alapú növényi takarmány-alapanyagot fognak előállítani.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.