hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 300
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

A bajai lángossütő lett az első a Vénusz Lángos Voks 2018. - versenyén. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

Csökkent idén a napraforgó ára és hazai vetésterülete - a kiemelkedő hozam mellett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A későn jött, rengeteg csapadék több kárt okozott, mint hasznot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Közös napraforgó és szója fajtabemutató rendezvényt tartott a NAK és a Nébih.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-14

Még az országos átlagnál is több méh pusztul el Tolna megyében, főként Dombóvár környékén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

Idén három kategóriában hirdettek győztest a Pékszövetség versenyén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-08

Magyar "mindenmentes" terméket díjaztak az élelmiszeripari Oscaron.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.