hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-05

Július elsejétől most már tényleg nincs több apelláta.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-12

Elképesztő, mennyi hulladékot termelünk a „portyázásaink” alatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-02

A SuperShop tovább bővíti a hűségpontok felhasználási körét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-01

Az egyszer használatos zacskókat száműzik a boltokból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2010-03-04
A Tesco példamutató módon arra ösztönzi vásárlóit, hogy az eldobható bevásárlótáskák helyett más, környezettudatos megoldást válasszanak.
#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2008-04-24
Oláh Lajos MSZP-s képviselő javaslatot nyújtott be a Parlamentben a kiskereskedelemben alkalmazott műanyag szatyrok kiváltására vonatkozóan.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.