hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-31

Így járulhatunk hozzá, hogy gyermekeink az iskolában is egészségesen étkezhessenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-27

Mértéktelen használatuk óriási terhet ró környezettünkre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-05

Július elsejétől most már tényleg nincs több apelláta.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-16

A kanadai városban a nejlonzacskóknak már egyébként is befellegzett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-13

A Whole Foods terméke a környezetvédőknél kiverte a biztosítékot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-22

Átalakul az élelmiszerek fogyasztói csomagolása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-03

Az üzletbe betérő vevők otthonról hozott tárolóedényekbe pakolhatják a kiszemelt élelmiszereket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-29

Az EU tagállamai a visszaszorításuk módját azért megválaszthatják.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-22

Strapás és kockázatos munkát végzett a ceglédi férfi.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-20

Egy teherautóban bukkantak az illegális árura.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.