hirdetés
2018. augusztus. 18., szombat - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 389
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Az élelmiszeripari vállalat bevétele 2,3 százalékkal 43,9 milliárd frankra nőtt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A cég az új Sweet & Creamy ízvariánst népszerűsíti a reklámban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

A dm IV. Jótékonysági focitornája 5 millió forinttal támogatta a törökbálinti Tábitha-házat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Több mint 7 milliárd dollárt fizet a Nestlé a Starbucksnak, hogy értékesíthesse a termékeit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Európában az elsők között kóstolhatják meg a magyar fogyasztók a Nestlé izgalmas fejlesztését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Öt hazai cégóriás vállvetve nyújt támogatást új, kisebb piaci szereplők nemzetközi érvényesüléséhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Egy szereplő hat alteregója jelenik meg a filmben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

2025-ben válhat maradéktalanná a folyamat kiteljesedése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-28

Az új összetevővel ízváltoztatás nélkül lehet drasztikusan egészségesebbé tenni az édességeket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Kávé: erős a főáram, nőnek az új szegmensek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.