hirdetés
2017. november. 23., csütörtök - Kelemen, Klementina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 370
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A cég büki gyárának dolgozói létszáma 920 főre emelkedik a fejlesztéssel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Legalábbis erre figyelmeztet a Nestlé.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

A J. Walter Thompson reklámügynökség készítette.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-08

Híres szlogenjük nyert új értelmezést az új csomagolással.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-24

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

#10
Élelmiszer Online
2017-07-12

PÖRI-gyűjtés: 33 ezer rászorulónak, 55 millió forint értékben segíthet az Élelmiszerbank.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.