hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 362
#1
Élelmiszer Online
2017-07-24

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

#2
Élelmiszer Online
2017-07-12

PÖRI-gyűjtés: 33 ezer rászorulónak, 55 millió forint értékben segíthet az Élelmiszerbank.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A cég a termelésében résztvevő fiatalok arányán próbál javítani az összefogással.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-09

2014 óta hatékonyan működtetik az „Összefogás a Fiatalok Foglalkoztatásáért” programjukat.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-06

Bányi Katalin kereskedelmi és marketingigazgató Svájcban folytatja, a cég kettébontja a feladatkörét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A Cadbury örül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-15

A bajnokság bevételét a Bátor Tábornak adományozták a résztvevők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Januárban az organikus növekedés 2,3 százalék volt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.