hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 48
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A NAK a vizsgálati eredmények becsű módszer szerint értékelt listáját ajánlati fajtalistaként kezeli.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

A jubileum alkalmából rendezett találkozón több előadó elismerő szavakkal illette a szervezet teljesítményét.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Egyszer és mindenkorra tisztázni szeretné az élelmiszer-biztonságot körüllengő városi legendákat a hivatal.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Sajnos egyelőre titok fedi, hogy a szakértők szerint melyik az.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Új módszertant dolgoztak ki az uniós élelmiszerek kettős minőségének vizsgálatához.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Az előállítói és a kereskedői oldal mellett a vásárlókat képviselő civil szféra is részt vett a beszélgetésen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

Céljuk, hogy a gazdálkodók a fajtaválasztáskor részletesebb adatokat kapjanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.