hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-10-03

Szárnyal az egészséges és a „mentes” termékek piaca.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-02

A kísérleti helyek átlageredményei elmaradnak a tavalyitól, a beltartalmi értékek viszont jobbak.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-24

Az őszi búza kísérletben összesen 45 fajtát vizsgálnak eltérő termőhelyi adottságok mellett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

A díjnyertes tételek számára külföldi szereplésre is lehetőséget nyújt megmérettetés.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-06

Összesen 28 kukorica hibridet vizsgáltak meg a posztregisztrációs fajtakísérletek során.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-12

Aktuális kérdésekről tartott tájékoztatót a NÉBIH.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-07

A GVH szerint a cég nem szembesítette objektívan mosószerét a vetélytárs termékkel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-02-04

Sajtótájékoztatót tartott a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-11

Az indoklás szerint megtévesztő reklámok miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.