hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1379
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

A fogyasztók néhány kategóriát kivéve általában inkább részesítenek előnyben nagy cégeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-16

A több napos rendezvényen a hamis itáliai élelmiszerek problémája is szóba kerül majd.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Kávéfogyasztási szokásokat kutatott az OMV.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#5
Élelmiszer Online >> karrier
2018-11-07

Horst Leitner lesz decembertől az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. anyavállalatának új elnök-vezérigazgatója.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-06

Egyre nagyobb az igény a prémium és szuperprémium sörök iránt: 23 százalékkal nőtt a hazai forgalma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Több európai uniós tagállam zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezete érdekvédő szövetséget hozna létre.

#9
Élelmiszer Online
2018-10-26

Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro, a „kék szalag”

#10
Élelmiszer Online
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.