hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1280
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-20

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-14

Magyarország nem támogat kockázatos szabadkereskedelmi megállapodást.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-13

Növekszik a bioállatartás - így a biotakarmányigény is Németországban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gasztro
2018-02-09

A balatonszemesi Kistücsök Étterem séfhelyettese vitte el a díjat - sokak szerint bejött a papírforma.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Ettől még legálisan árulható, csak előbb a fogyasztóval alá kell íratni egy jogi nyilatkozatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

A tervezett nyereséget így is sikerült felülmúlnia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A vállalat a három évre szóló megállapodás feltételeiről egy nyíregyházi fórumon tájékoztatta a gazdálkodókat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A 2017-es aratás óta jelentős költségnövekedéssel szembesültek a malmok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

A szakmai szervezetek teljesen kibuktak az Európai Bizottság engedékenysége miatt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.