hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1348
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

A tartós meleg miatt idén két-három héttel korábban érik a gyümölcs.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A Nébih határozatlan időre felfüggesztette a dietanolamint tartalmazó készítmények forgalmazását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Magas hazai szőlő- és borárakat hozhat az európai szárazság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-08

Hamarabb érik a Vilmos körte: már most el kell kezdeni az augusztus végén érő fajta szedését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Hét év alatt 30 dekagrammról csaknem 80 dekagrammra emelkedett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Remélhetőleg az uniós szabályozás nem fogja ellehetetleníteni az értékesítését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

Egy új felmérés alapján két év alatt markáns lendületet vett a csonthéjas termés iránti globális kereslet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-30

Egyre több ember keres olyan élelmiszereket, melyek fizikai és érzelmi előnyöket is nyújtanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.