hirdetés
2018. május. 26., szombat - Fülöp, Evelin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1316
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A megye bora büszke címet egy éven át viselhetik a kiválóságok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-09

Új távlatokat nyitott az SAP-rendszer a fuvarozó üzletmenetében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-08

Malomsoki Extra-Tej cégcsoport: 2 milliárd forintos hátrányból kovácsolódott sikertörténetté!”

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-04

Európában az elsők között kóstolhatják meg a magyar fogyasztók a Nestlé izgalmas fejlesztését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-03

A borárak emelkedése várható a külkereskedelmi folyamatok és a termelési költségek növekedése miatt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A vállalat egyébként is mozgalmas időszakot tudhat maga mögött.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

2018-ban minden eddiginél több pincészet csatlakozott az ernyőbrandhez.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

A legnagyobb arányú bővülés a regionális értékesítési vezetők területén lesz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-23

A Világbank rangsora azt mutatja meg, hogy mennyire könnyű vállalkozni a vizsgált országokban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-23

Egyszerre négy kontinensre tör be egy hazai vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.