hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1407
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Magyar körtekörkép.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-13

Összefogott a vállalat és az Ellen MacArthur alapítvány. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A malmok nagyjából 6 százalékkal emelhetik az átadási árat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-11

A gyártó már kivonta a forgalomból a terméket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

A gasztro nagyhatalmak mögött, az erős középmezőnyben végzett a magyar csapat. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-30

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-29

Rohamosan terjed a cirok élelmezéscélú felhasználása.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-28

Sok tehenet vágnak le.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Az olasz gyártású termékből csaknem 50 országba került világszerte.

#10
Élelmiszer Online
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.