hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-28

A kamion a OMÉK-ot követően áruházakat, fesztiválokat, illetve általános iskolákat látogat meg.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-27

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Sikerrel zárult a magyar mezőgazdaság legnagyobb hazai rendezvénye.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-22

Nyúlhús Főzőshow-n Bede Róbert mesterszakács ízletes nyúlfogásokkal várja az érdeklődőket.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarország szójafelhasználása évi 600 ezer tonna körül mozog, és az import nem GMO-mentes.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarország legfőbb exportterméke az élelmiszer és élő állat termékcsoport volt a szigetországba.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

A cukor- és allergénmentes, gyümölcskivonatot tartalmazó termék fogszuvasodást gátló hatással bír.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-21

Közzétette első élelmiszer-hulladék jelentését az áruházlánc.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

A nagyszabású mezőgazdasági és élelmiszeripari esemény több mint 100 éves múltra tekinthet vissza.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.