hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 88
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-19

Az eseményen szakemberek elemezték az agrárium és az élelmiszer-gazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

Az OMÉK után megmaradt, fogyasztható élelmiszerek nem lesznek az enyészeté.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Először tartanak szakmai napot az eseményen.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-08

Az uniósagrárpolitika megújítás előtt áll, így szükséges az együttműködés.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

A miniszter a mezőgazdaságot és az OMÉK-ot dicsérte az esemény beharangozó sajtótájékoztatóján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

2017-ben a távol-keleti ország kultúrájára különös hangsúly fektet a rendezvény.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-31

A Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai készítették az egyedi ízű terméket.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-29

Szokatlan helyszíneken feltűnő haszonállatok, csodálkozó emberek – néhány jelenet az idei, 78. OMÉK-reklámfilmből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.