hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 637
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-13

Tovább bővül a szépség- és testápolók piaca, mivel „jól kinézni” egyre fontosabb lesz. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Ez EU új szabályozást hozott az online kereskedelemre vonatkozóan.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Erős karácsonyi forgalomra számítanak az áruházláncok.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Az utolsó hónapban a kiskereskedelmi forgalom rekord növekedésére számít az OKSZ.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-30

A magyarok fele már mobilról vásárol karácsonyi ajándékokat a Mastercard felmérése szerint.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-30

Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési baklövések miatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

Az internetes értékesítésre vállalkozó cégeknek érdemes nagyon körültekintően megkötniük szerződéseiket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.