hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 649
#1
Élelmiszer Online
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2019-02-06

Idén ötödször indul Az Év Boltja verseny. A pályázatokat 2019. február 22-ig, 18 óráig várjuk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-28

2019-ben az ázsiai ország válhat a világ vezető kiskereskedelmi piacává.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Dinamikusan nőtt itthon az online kereskedelemben gyakran vásárlók aránya tavaly.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Napjaink élelmiszer-kereskedelme négy kulcsfontosságú lépést követel meg.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-18

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Önjáró minipiac ötvözi a két típust.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

A január 20-ig tart az online szavazás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.