hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 504
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Pedig a vásárlók tekintélyes része még mindig bizalmatlan az értékesítési csatornával szemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Bezárultak a a 2017-es Anuga kapui. A vásáron 107 ország 7400 kiállítója vett részt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Anuga: Elena Bergmann, a berlini POSpulse cég marketing es PR vezetője az Amazon megjelenésének hatásairól beszélt.

#5
Élelmiszer Online
2017-10-02

Ágazatra szabott ERP megoldásunkat modernizáltuk az élelmiszeriparra és az italgyártásra.(x)

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-21

Minden második internetes rendelést futárszolgálat kézbesít.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-21

Az Amazon vásárlói ajánlatának algoritmusai olykor automatikusan a bombagyártás felé terelik az ügyfeleket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Hazánkban az  összesített online kiskereskedelmi forgalom csaknem 20 %-al, mintegy 25 milliárd forinttal több.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-31

Rendet rakna az élelmiszerláncoknál az Európai Unió, ami érdekében nagyszabású konzultációt hirdetett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.