hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online
2018-10-24

Automatizálás útján bebiztosítható az áfalevonási jog és az ellenőrzés sikeres lezárása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Gazdaságfehérítés, bürokráciacsökkentés, önkéntes jogkövetés.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

Érdemes időben felkészülni: kötelező, ha az áthárított áfa meghaladja a 100 ezer forintot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A bevezetése jelentős kihívások elé állítja a vállalkozókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Minderre az online számlázás jövő nyári bevezetése teremti majd meg a lehetőséget.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Domokos László úgy látja, hogy a magyar költségvetés stabilitása lehetőséget biztosít az intézkedésre.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

A legalább 1 millió Ft áthárított adót tartalmazó számlákat kell a belföldi jelentésben szerepeltetni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

A teljes adóbevétel 12 792 milliárd forint lett 2016-ban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.