hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

Gazdaságfehérítés, bürokráciacsökkentés, önkéntes jogkövetés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-08

Érdemes időben felkészülni: kötelező, ha az áthárított áfa meghaladja a 100 ezer forintot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A bevezetése jelentős kihívások elé állítja a vállalkozókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Minderre az online számlázás jövő nyári bevezetése teremti majd meg a lehetőséget.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Domokos László úgy látja, hogy a magyar költségvetés stabilitása lehetőséget biztosít az intézkedésre.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-02

A legalább 1 millió Ft áthárított adót tartalmazó számlákat kell a belföldi jelentésben szerepeltetni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

A teljes adóbevétel 12 792 milliárd forint lett 2016-ban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

Nagyon sok feltételnek teljesülnie kell még, hogy a procedúra átvállalása bekövetkezhessen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.