hirdetés
2018. május. 21., hétfő - Konstantin.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 758
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-07

A Nébih új, szűrhető adatbázisa online nyújt segítséget a jelölések közötti eligazodáshoz.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

A direkt értékesítésnek komoly konkurenciát jelent az áruházláncok terjedése, fejlődése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-27

Új technológiák, okos megoldások az FMCG TOP 2018 konferencia második napján.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

Nem teljesen igaz, hogy nemzetközi összehasonlításban túl édesszájúak vagyunk.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-13

Fogyasztóvédelem: a Bizottság megerősíti az uniós fogyasztói jogokat és azok érvényesítését.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-12

A többcsatornás kereskedelmet online rendeléseket közvetítő áruházzal támogatják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.