hirdetés
2018. október. 15., hétfő - Teréz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 786
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

Tavaly óta mindamellett nem változott a nem eredeti termékek iránti hazai kereslet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-10

Hagyományteremtő célzattal útnak indított programra invitált a Hilltop.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

A vásárlásaikat most már inkább digitális úton intézik el.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Debrecenben, Nyíregyházán, Hajdúszoboszlón és Hajdúböszörményben is elérhető a szolgáltatás.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Kéthavi átlagbér is megspórolható évente az online bevásárlással.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

Az USB kampánya a kiskereskedőket árufeltöltésre, a fogyasztókat vásárlásra ösztönözte.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-09-03

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A vállalat továbbra is hisz a hipermarket formátumú üzletekben, ám jelentős átalakításokat is tervez.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

A személyre szabott termékek iránt egyelőre alacsony az érdeklődés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.