hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 737
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Az új üzlet és szolgáltatás a Spar Online, amely 15.500 megrendelhető terméket kínál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-02-13

Minden eddiginél kevesebb ideig figyelnek, folyamatosan online-ak, és immunisak az online hirdetésekre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Várhatóan a hazai internetes vásárlók több mint fele idén már nemcsak belföldi online üzletben fog vásárolni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-06

Vége a földrajzi korlátozásnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-06

Szépség- és testápolás: új piaci lehetőségek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Tenderen nyerték el az ásványvíz online kommunikációját.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

Országszerte egységáron lehet megrendelni a termékeket a virtuális üzletből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-01

A barkácsáruház-lánc weboldalán egyes termékekhez szakembereket, építőipari és szervizcégeket társít.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-29

Szabadon akarnak mozogni két világ között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.