hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 713
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Immár tapasztalataikat egyesítve keresnek új értékesítési lehetőségeket a kínai élelmiszer-kereskedelemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

Online beszerzéseknél érdemes figyelni a minisztérium és a fogyasztóvédelmi hatóságok tapasztalatait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén tovább nő a tét: 2017-ben közel 3,5 millióan számítanak rá.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-16

Visszahívta a forgalomból a FORHEALTH zabpehelylisztet a Tesco.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-14

Az online kereskedelmi oldalak több mint egyharmada megsérti az uniós fogyasztóvédelmi jogot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-10

Az utolsó negyedévében megépülnek az ALDI első magyarországi diszkont üzemanyagtöltő állomásai.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.