hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3102
#1
Élelmiszer Online
2017-12-15

 Az 1987-ben alapított Szintézis ZRt. sikerének néhány titkáról Szabó Dávid vezérigazgató beszélt.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A magyar tengerhez és annak felvidékéhez köthető költészet inspirálta új reklámkampány indítására a céget.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az uniós tagállamok reálgazdaságát pezsdítette fel valamelyest az összeg.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az első hat hónapban 10 százalékkal volt magasabb a tavalyi esztendő egyazon időszakához képest.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

10-ből 8 európait ér kisebb-nagyobb bosszúság a bevásárlások alatt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Lassan leáldozhat az akciós újságoknak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

1,5 milliárd forintos beruházás keretében több, korszerű berendezéssel bővült a géppark.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.