hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3061
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Lehet, hogy a szolgáltatástól eddig tartózkodó szereplők is hamarosan piacra lépnek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Az új vezetők az elődeiknél gyakran elkötelezettebbek a digitális átalakulás mellett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Pedig a vásárlók tekintélyes része még mindig bizalmatlan az értékesítési csatornával szemben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasználtak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Kisorsolta a CBA 25. évfordulója alkalmából meghirdetett nyereményjáték szerencsés nyertesét az áruházlánc.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Vádat emeltek egy, a vásárlók bankkártyáinak információival visszaélő trafikos ellen.

#8
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Ingyenesen letölthető az Influencer Magazin. Az influencerek csak 14 százaléka jelöli a termékmegjelenítést.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

„Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!" névvel indult el a sorozat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.