hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3394
#1
Élelmiszer Online
2019-01-18

Applikációval rendelték és Kínából hozatták a karácsonyi ajándékokat tavaly a magyar fiatalok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A támadók általában alacsony összegeket próbálnak kicsikarni az ügyfelekből.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-16

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A növekedés szinte egész évben, hónapról hónapra tapasztalható volt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Egy online kutatás szerint a cabernet sauvignon, a rosé cuvee és a merlot a legkedveltebb a körükben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

Az áfacsalások csökkentése a cél.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Önjáró minipiac ötvözi a két típust.

#8
Élelmiszer Online
2019-01-10

Újabb cég Black Friday-akciója miatt indult versenyfelügyeleti eljárás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-10

Elkapkodták az ünnepek előtt a szánkókat, az újabb szállítmányok még nem érkeztek meg.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Folytatódik a kereskedelem gyors és radikális változása. 2019 trendjei - második rész. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.