hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3013
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

A bizottság szerint a megtermelt hozzáadott értékből nem megfelelően részesülnek az egyes szintek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

A szerkesztők már el is kezdték begyűjteni a tájegység jellegzetes ételreceptjeit.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-14

Jelenleg az internetes vásárlások többsége még házhozszállítással párosul, de már formálódnak az új csomagátvételi üzleti modellek.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-11

Tízből nyolcan elolvassák az összetevőket a termékeken.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-09

Testvérlapunkból, a Kreatívból az eddiginél több példányt kapnak az ügynökségek, vállalatok, és olcsóbb lesz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Globális szinten várhatóan mintegy 160 ezer üzletember vált majd belépőjegyet az eseményre.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Újonnan óriásplakátokkal és city light poszterekkel buzdít magyar termékek megvásárlására a szervezet.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-27

Kiugróan nőtt a magyarok vásárlóereje.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.