hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 812
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-17

Az Európai Bizottság felszólította Magyarországot a szeszes italok diszkriminatív adóztatásának megszüntetésére.

 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Globális szabványokon alapuló hazai megoldásokat dolgoztak ki.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-27

A rendezvényen több mint 20 kiállító százféle termékét lehet megkóstolni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Már tart a bírálati tréning a legfennségesebb italok kiválasztására.

#5
Élelmiszer Online
2018-04-17

Áprilisban Kaposvár, Debrecen, Szekszárd és Mosonmagyaróvár lesznek a tavaszi helyszínek.(X)

#6
Élelmiszer Online
2018-04-17

2 nap, 29 nő, 130 pálinka, 9 aranyérem – számokban az első Balaton Open eredménye.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-29

A lengyel fagykár miatt tavaly kivételesen kedvező évük volt a meggytermesztőknek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-03-28

Idén huszonhatodszor rendezték meg a Magyar Innovációs Nagydíj átadóját.

#9
Élelmiszer Online
2018-03-25

Még várják a versenytételeket a Brillante – 2018 Pálinka és Párlat Versenyre!(X)

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-12

Balaton Open: izgalmas, újszerű, formabontó párlatversenyt szervez egy maroknyi csapat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.