hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 848
#1
Élelmiszer Online
2019-01-10

Összesen 8.065.154 forintnyi kiszabott bírság lett a téli szezonális mustra mérlege.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-08

Komoly gondok előtt áll a hazai gyümölcslégyártás: rohamosan csökken a felhasználható alapanyag.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-02

Az üdítőktől a kakaóporig: egy rakás élelmiszernek emelkedett az adója.

#5
Élelmiszer Online
2018-12-18

Az új év, új élet, új szakma mottó jegyében sokan vágnak bele egy képzésbe az esztendő elején.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megkezdte immár hagyománnyá vált szezonális akcióját a Nébih.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Idén az Agrármarketing Centrum (AMC) összességében 14 nemzetközi kiállításon vett részt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A januártól emelkedő adóterhek miatt előrehozzák beszerzéseiket a kereskedők.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

Bevezeti a szabványosított nyomonkövetési rendszerek oktatását a Debreceni Egyetem agrárkara.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.