hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 830
#1
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A nemrég bemutatott különlegesség a világon elsők közt feljegyzett gyógynövényről kapta a nevét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Nem lesz 5 százalékos áfakulcs.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

A kajszi elfagyott, és meggyből is kevesebb termett az elmúlt évekhez képest.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Drasztikusan visszaeshet a hazai gyártású gyümölcspárlatok forgalma.

#6
Élelmiszer Online
2018-07-20

A fesztiválszezon egyik jellegzetes megjelenése a Perla Caffé Express fesztiválautó, amely másfél éve járja az országot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

Folynak a tárgyalások a NETA-ról, úgy tűnik a legfonotosabb célt sikerült elérni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Jövőre hétszáz forinttal emelkedne minden ötven százalékfokos pálinka fél literjének ára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Célja az itthoni turisztikai, gasztronómiai kínálat népszerűsítése és a kulturális kínálat megismertetése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.