hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 785
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Az égetett szeszes italok forgalma egy év alatt meghaladta a 80 milliárd forintot.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-27

Veszélyek a mezőgazdaságban: nak-fórumok a munkabiztonságért.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Mintegy húsz kiállító mutat be csokoládékat, bonbonokat, és egyéb édességeket novemberben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Az idei körtetermés oda, a fagy alaposan elbánt vele.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A tavaszi fagykárok és a nyári aszály tették tönkre a körteültetvényeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-11

Fazekas Sándor:  a Vasi vadkörte pálinka az Eredetvédelmi program keretében nemzeti oltalmat kapott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Negyedik alkalommal rendezik meg a Disznótoros Kolbászfesztivált Budapesten szeptember 13-15-ig.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Az élelmiszeripari innovációk tudományos háttértámogatása is a feladatai közé tartozik majd.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-28

A fűszerpaprikát a 18. század második felében kezdték el termeszteni a Kárpát-medencében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.