hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 763
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-29

A Zwack Unicum Nyrt. belföldi értékesítésből származó nettó árbevétele 16,5 százalékkal nőtt a 2016-2017-es üzleti évben az előző évihez képest.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-21

A legeredményesebb a Brill Pálinkaház bizonyult az idei kóstolón, ahol 382 pálinkát zsűriztek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-16

Július elsején hatályba lép az új jövedékiadó-törvény.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A bírák összesen több mint 380 féle pálinkából, vakkóstoláson választották ki a legjobbakat.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A négynapos eseményen tizenhat pincészet vonultatja fel a termékeit.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-06

A borászokhoz és a pálinka előállítókhoz hasonló támogatást szeretnének.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

A Warsaw Food Expo 2017 25 ezer négyzetméternyi területén 300 kiállító képviselteti magát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-02

Azért a bor- és pálinkarajongóknak sincs miért elcsüggedniük.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.