hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 838
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A gyümölcs felvásárlási ára az előző szüreti évhez képest némileg alacsonyabb.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Szeszfőzéssel folytatódik a NAK pedagógiai célzatú programsorozata.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A neten több helyen pontatlan információk jelentek meg az eredetvédett termék forgalmazásával kapcsolatban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Az export főleg a német piacra irányul.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-28

A Platform az elmúlt két évben négy munkacsoporttal, öt élelmiszeripari alágazatra dolgozott ki útmutatót.

#9
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A nemrég bemutatott különlegesség a világon elsők közt feljegyzett gyógynövényről kapta a nevét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.