hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 773
#1
Élelmiszer Online
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Fazekas Sándor szerint fontos logisztikai központ válhat Magyarországból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-14

A mennyiség hagy némi kivetnivalót maga után.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-09-13

A GDP-növekedés felgyorsításához egyre több fejlesztésre lesz szükség a jövőben, s ezek egyre többe kerülnek.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

Célja a térség ikonikus szeszes italának népszerűsítése.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-06

Ötvennégy cég hatvannégy terméke, szolgáltatása kapta meg a kitüntető címet a Magyar Gazdaság Ünnepén.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-05

Magyarországon az utóbbi időszakban évente 45-70 ezer tonna szilva terem.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A távol-keleti országba irányuló teljes export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.