hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 796
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-14

Pontosította az EU a párlatok megnevezésének használatát.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

A NÉBIH Borászati és Alkoholos Italok Igazgatósága lendült akcióba legutóbb.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-02-06

61 milliárdra pályázhatnak a mikro - és kisvállalkozások.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

A 2010-ben indult nemzeti parki termék védjegy beváltotta a hozzá fűzött reményeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

A zárókonferencián egy francia és egy vietnami nyomon követési gyakorlatot is bemutattak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-12

2018-ban a gasztronómiai értékek kerülnek a város turisztikai kínálatának fókuszába.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A Dél-Alföld egyik legnagyobb gasztronómiai rendezvényén fog sor kerülni az eredményhirdetésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az (AMC) első alkalommal vett részt közösségi standdal a 22. Milánói Nemzetközi Kézműves Kiállítás és Vásáron.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye székhelye testvérvárosában mutathatta be gasztronómiáját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.